Kalóz birodalom

   Ígértem, hogy megírom nektek belvárosi kalandozásaink kálváriáját. Múlt szombaton az Encis tali után Ágit is becsábítottam a központba. Azt azonban nem tudta, hogy várakozás helyett elindultam felé a másik irányból, hogy majd valahol félúton találkozzunk. Ő várta a befelé menő buszt a megállóban, én pedig izgatottan utaztam a visszafelé tartó járaton.kalozetterem.jpg

   Az izgalmas az egészben az volt, hogy nehogy elkerüljük egymást, s a nagy meglepetésből, nehogy nagy meglepődés legyen. De szerencsére összejött; felszálltam a járatra, amin utazott, megálltam előtte 1,5 méterrel, de csak a telefonját nézte. Pár perc után, ráírtam messengeren; - Nézz fel! Rám nézett, kiült az arcára, hogy sikerült a meglepi, és csak mosolygott.

   Egy buszon voltunk immár útban a belvárosba. Már csak az volt a kérdés, hogy mi legyen az úticél. Van néhány tematikus hely, amiket nagyon szeretünk, az egyik a cat café, ami egy macskás kávézó. Célszerű előre foglalni, bár van, hogy enélkül is simán bejut az ember, max várni kell egy kicsit. Sajnos most elég nagy volt a tömeg, így ezt skippeltük. Nézzünk el a Magic-be, ami lényegében egy Harry Potteres hely. Sajnos itt sem volt szabad asztal. Már röhögtünk az egészen. Sétáltunk tovább, nem tudva, hogy hova is tartunk, azt mondtam magamba, hogy mindegy hova csak jussunk el egy jó helyre.kaloz3.jpg

  Ekkor eszünkbe jutott a Kalóz birodalom, és csodáknak csodájára itt volt szabad asztal. Teljesen lenyűgözött minket a hely, olyan volt, mintha egy kikötőben vagy hajón lettünk volna. tematikus volt a díszlet, sőt még a pincérek is a témának megfelelő viseletben voltak. Rumos hordó, kalóz zászló, ágyúcső és kráken. Az étlap is csupa fantázia elnevezésű étekből állt. Mivel nem voltunk igazán éhesek ittunk egy Háborgó mélység nevű varázs főzetet, és ettünk egy-egy desszertet, melyek Davy Jones ágyúgolyója és Barbarossa végzete névre hallgattak. Előbbi Rákóczi túrós újra gondolva, utóbbi pedig egy nagy brownie volt.
   A mellettünk lévő asztalnál, elsütöttek egy fegyvert, amiből nagy füst kerekedett, hogy távol tartsák a hajóra támadó polipszörnyet, a krákent. Az emeleten a fantáziadús berendezés mellett a vendégeket egy íróasztalon kalóz sapkák, kincses térkép, iránytű, látcső és fegyverek várják, s kínálják maguk felpróbálásra.

kaloz1.jpg   Jól éreztük magunk itt és nagyon bejött a hely, máskor is szívesen visszatérnék.

2023.02.17

Címkék: Budapest, Étterem