Ági majdnem otthagyta a fogát!

  Ági majdnem otthagyta a fogát! Kicsit hatásvadász cím, nemde? Jól mutatna egy bulvárlap címlapján vagy kattintós weboldal kezdősoraként. De, hogy miről is szól a fáma?scared.png

  Ági mára kapott időpontot a fogdokinál. Úgy volt, hogy én is vele tartok, aztán hamar kiderült, hogy elszámoltam magam;

- Pénteken be kell bennem dolgozni, mert egésznapos workshop lesz. De lelépek négykor!
- Ha lelépsz négykor, akkor fél ötre érsz haza. De fél ötre már a dokinál kell lenni.
- Ó basszus…. tényleg.

- Ha kapok egy lórugás érzéstelenítőt, nem tudom, hogy jövök haza.
- Menj busszal!
- Az nem jó, utazzak egy órát ismeretlen terepen, úgy, hogy azt sem tudom hol vagyok?
- Kérdezd meg Dávidot, hátha nem dolgozik.
- Utálok szívességet kérni…

  Szerencsére Dávid épp nem dolgozott és volt olyan (t)rendi, hogy elvitte Ágit, így megmenekült a haza.

  Volt ám para ezerrel, egy foghúzás sosem áldásos. Bár én hallgatok, mint a sír, mert szerencsére még csak tejfogam húzták, de addig jó. Ha apám fogait örököltem, akinek kb minden húzást szájsebészet, műtét és varrás kísért, nem is nagyon akarom megtudni milyen. Kanyarodjunk vissza az eredeti sztorihoz – Ági már kb 6 éve halogatott ezen bölcsességfog kihúzását.

  Legutóbbi fogorvosi időpontunk alkalmával felmerült, hogy ezt bizony ki kéne húzni, törött is, lyukas is....  jó ez nem újság mert, ahogy írtam már rég tudjuk. Nah de ezúttal most vagy soha alapra helyeztük ezt a kérdéskört. Hát így esett az eset, hogy remegő kézzel, lábbal és mindennel, de eljött az idő.

  Fura volt, hogy ezúttal nem voltam ott, csak távolból nyújtottam lelki támaszt. A csajok is meglepődtek, hogy helyettem Dávidot találták a rendelő várójában. Az a mázli, hogy a fogorvosunk egyben szájsebész is. Ha valakik márpedig jól húznak fogat, azok a szájsebészek.
  Azt mondták legutóbb, hogy pikk-pakk kikapják azt a felső lyukverte bölcsességfogat,
sőt az egyik asszisztens csajszi azt mondta, hogy ezt még ő is ki tudná húzni, ha azon múlna. Kicsit megnyugodtam, - legalább én....

  - Majré van?
  - Nem kicsit!
  - Minden rendben van a múltkori tömésekkel? 
  - Igen.
 - Nem érzékeny egyik sem?
 - Nem
 - Milyen zenét tegyünk be?
 - Irie Maffia...

  Nos, sok fogászati történetet hallottam már, vannak rémes sztorik, meg happy endek., de olyat még nem, hogy számot lehet kérni foghúzás előtt.

  Dávid jófej volt, egyből üzent a műtét után, hogy túl vannak rajta; 20 perc volt az egész művelet mindennel együtt „Ilyen profi húzást sem láttam még!”. írta; - Nem csalódtam, - válaszoltam.

  Majd hamarosan Ági is jelentkezett, kiderült, hogy nem akarta elhozni a trófeát, a kihúzott fogat, pedig állítólag tök ritkaság számban megy hogy összenő a gyökere a hátsó fognak, és ráadásul még ferde is volt rendesen. Már kezdtem szomorkodni, hogy áhhh, mégis hogy hagyhatta ott…. aztán úton a lakásfele találkoztunk, s előhúzta a táskájából a bezacskózott leletet; azt a bizonyos fogat.

- Hát mégis elhoztad! De menő! Még sosem láttam ilyet!

Így történt az, hogy bár Ági a biztos halálra készült, ma mégsem hagyta ott a fogát!

2023.03.03