Egy kis Ciculás

   Régen volt már Denis cikk. De jelentem jól van a cicó, imádja az új lakást, a nagyobb teret, azt, hogy van hol rohangálnia. Nemrég kapott egy új cicakapót, azóta az az Isten.334872580_567317432016376_1264750672346891475_n.jpg
  Mikor a mi cicánk lett és még pici szőrgombóc volt az első nagy cicacucc vásárlós alkalommal kapott egy nagy cica ágyat. Amit évekig érintetlenül hagyott, aztán pár napja újra felfedezte, és birtokba vette, azóta ha nem találom gyakorta ezen a cicapárnán szunyókál. Hogy eddig miért nem, és miért épp pont most örök talány. Ez olyan cicás dolog.

   Említettem, hogy mostanában voltak rottyon vagyok napok. Múlt vasárnap is ilyen volt, annyira, hogy kb végig aludtam a napot. Egyszer még a kanapén ülve is elaludtam. De nem csak én, Ági sem volt jól. Ha ilyen van, jön doktor Deni, - mint a hasmenéses lázas sztorinál, - és végig velem van, a lábamnál alszik egész nap, addig nem nagyon mozdul, míg jobban nem vagyok.

  Igen ám, de most mindkettőnknek vége volt, láttam is a fején, mintha csak azt mondta volna;

- Most mégis mihez kezdjek veletek? Hogy gyógyítsam mindkettőtöket? Két nyekenyóka! Kit gyógyítsak? Ehhez a melóhóz több macska kéne…

   A cuki képekből bizonyára azt gondoljátok, hogy de édes, szőrös kis cicafiú. És valóban az, egy tünemény, imádom. Imádom ölbe kapni, magamhoz ölelni, megcsókolgatni a kis okos és szőrös fejét, s bügyürgetni. Ma már eljutottunk arra a szintre, hogy ő is egész jól tűri, sőt igényli is ezt, bizonyos kereteken belül. Tudja, hogy ez a szeretet jele.
  Ezeknek a meghitt cica-gazdi lamúrós történeteknek azért megvolt a maga ára; az a sok-sok véres karmolás heg és seb, ami a két alkarom dísziti. Macskaszelídítés, avagy macskagyomrozás lenyomatai. – a szürke 50 árnyalata…. Avagy nem tudom mikor kell abbahagyni a macska piszkálást.

  A sok harciseb, és az olykor agyoncsaplak te qrva macska, felkiáltások ellenére, tartom hogy ő az egyik legcsodálatosabb dolog az életemben. Nagyon szeretem ezt a kis szőrös dögöt, sosem gondoltam volna, hogy egy macskával valaha ilyen kapcsolatom lesz. Kulisszatitok, és biztos betegnek hangzik elsőre, de nekem Deni az én cicaszerelmem. És tudom jól, hogy ez a kis szőrös fenevad, vadmacska is ugyanúgy szeret.334459984_3651489331803912_8308199197997939304_n.jpg

 2023.03.03

Címkék: Macska, Deni, Cica