Aki és ami helyretett

Ildó: - Nem tetszel te nekem mostanában!
Én:   - Én sem tetszem magamnak…
Ildó: - Nem látom a csillogást a szemedben. Még amikor nevetsz, akkor sem…

...Pedig hogy szeretem én is magamban a ragyogó szemeimet….
De valóban, kiégtem és befásultam, az elmúlt hónapokban. Már nem is azt mondanám, hogy hullámvasutat éltem meg, inkább azt, hogy lent voltam a béka seneke alatt, és azt tettettem közben, hogy minden teljesen rendben van.

Ildó: - Ha nem változtatsz, depressziós leszel! Nagyon közel állsz hozzá!

   Így indult a beszélgetés köztem és Ildó közt. Majd közben fokozatosan rámutatott azokra a dolgokra, amik eljuttattak illetve, amikkel eljuttattam önmagam a mélybe. Igazából meg sem kellett szólalnom, ő azt is tudta, amit még én magam sem sejtettem.
    Egy órán át beszélgettünk, rengeteg minden helyre került bennem ez idő alatt.
helping_hand.jpg
   Azt gondoljuk a változás mindig hosszú fájdalmas folyamat kell legyen, holott elég lehet hozzá egy-egy jól irányzott segítő mondat is, ami felismeréshez, a megértéshez vezet. Ha valamit megértek, rálátok és belátással vagyok rá, akkor tudom másképp csinálni.
   Úgy érzem veletek is meg kell osztanom a magam kis leckéit. Hisz ki tudja, talán te is épp ugyanabban a cipőben jár, amiben én.
   Lentebb lilával jelöltem Ildó mondatait, kékkel pedig a saját felismeréseimet. 

Ne keresd a miértet. Ez most a te időd, amit önmagaddal kaptál. Arra, hogy elővedd azokat a dolgokat, amiket eddig tanultál.
Olvasd át újra a 2017 tábor anyagát. Talán lesz ott egy mondat, ami neked szól. Tanultunk különféle technikákat azok segítenek kijönni majd ebből az állapotból. Foglalkozz azzal, amikről eddig tanultál, most ennek van itt az ideje. Ne érezd emiatt haszontalannak magad. Csináld.

Nem elég mondani, csinálni kell!

>>> Már értem! Ez az én időm magamra. Ideje alkalmaznom a megtanultakat a gyakorlatban, a való életben is!

Engedd meg magadnak, hogy dühös légy, hogy agresszív légy, hogy káromkodj, mint egy kocsis, hogy kijöjjön belőled a feszültség. Megengedheted magadnak, hogy mérges, ideges légy, ne akard ezt legyőzni, elnyomni, szőnyeg alá seperni. Ettől nem vagy kevesebb, nem vagy rosszabb. És nem vagy kevésbé spirituális, vagy szerethető sem. Engedd meg magadnak, hogy sírj, akkor is, ha tehetetlen vagy, ne tartsd magadban.

>>> Nem kell szégyellnem magam azért mert valami kihozott a sodromból! Nem kell elfojtanom a dühömet!

Kérj segítséget. Attól, hogy segítséget kérsz nem vagy kevesebb, vagy kevésbé jó. Nem kell minden terhet a válladon cipelned. Oszd meg azokat bátran. Ne félj segítséget kérni, és ne futtass le magadba öt különféle verziót, hogy mi van akkor, ha segítséget kérsz és ez vagy az lesz.

>>> Bátran, szorongás nélkül kérhetek segítséget másoktól!

Ne marasztald el magad semmiért. Ne érezd azt, hogy ezt meg ezt neked már tudnod kéne. Miért kellene tudnod? Ne gondold, hogy így vagy úgy kellene viselkedned, ezt vagy azt kellene tenned. Mert miért kellene? Ez igaz a munkára és minden másra is.

Bármikor kérhetsz segítséget, egy kívülálló máshogy látja a dolgokat.

>>> Nem kell mindent tudnom! Nem kell mindenhez értenem, és nem kell mindent egyedül megoldanom!

Ne akarj mindenáron megfelelni másoknak! Ha beleszakadsz ebbe, akkor sem leszel általa több vagy jobb, és mások sem fognak szobrot emelni, vagy jobbnak, többnek látni.

Fogadd el magad úgy ahogy vagy. Ha te máshogy látod magad, ha szereted magad, elfogadod magad, akkor mások is így fognak tenni. Megfelelés, és megfelelési kényszer nélkül.

>>> Elengedem a megfelelést! Úgy vagyok jó, ahogy vagyok!

Szeresd magad! Gyakorold a tükör előtt. Mondd ki, hogy szeretlek. Öleld meg magad, hisz annyi minden mögötted van már, annyi mindent megcsináltál már. Veregesd meg a vállad, öleld át magad. Ezt mindig megteheted. Amit egyszer már megtettél, azt mindig képes vagy újra megtenni.

>>> Szeretem magam, bármi történjen is!

Írj! Írj azokról, amiket a régi jegyzetekben olvasol, és alkalmazd őket, próbálgasd. Mások imádják az írásaidat.

 >>> Írni fogok! 

Engedd meg magadnak, hogy később kellj, hogy ne jógázz. A jóga ne feladat legyen a számodra, ha már feladatként éled meg és rosszul érzed magad, amiért nem csinálod, az nem jó. Ilyenkor inkább hagyd abba. Cimkézd át, mint egy lehetőséget arra, hogy a testeddel és a lelkeddel foglalkozz, hogy jól érezd magad, hogy élvezd.

Engedd meg magadnak, hogy ne beszélj azzal, akivel nem akarsz.

Ne akarj, azaz ember legyél, aki 3 éve voltál. Lehet, hogy akkor az úgy jó volt, és lehet, hogy most nem az. Ne akarj ugyanaz lenni. Ne akarj megfelelni.

>>> Megengedhetem magamnak! 

Jogodban áll mélyponton lenni. Még a legnagyobb mestereknél is vannak mély és holt pontok. Ettől még az, amit tudsz, amiket megtanultál ott van benned. Ne érezd magad rosszul, amiatt, hogy rosszul érzed magad. Ez nem szégyen. Nem szégyen ezt elismerni, belátni, beszélni róla, megosztani másokkal. Ettől szintén nem leszel kevesebb.

 >>> Lehetek mélyponton! 

Ezek tehetnek szabaddá és boldoggá!

 Ugyanazokat a köröket futod évek óta. Változtass ezen!

Nem kell tökéletesnek, kiválónak vagy hibátlannak lenned,
nem egy kiállítási mintadarab vagy!

"Akkor vagy készen újra a befogadásra amikor a semmi van. "

Csináld itt és most! Ne halogasd! Kezd el azonnal! Ne told magad előtt!
Cselekedj! Csináld! Éld meg ezeket!

guardain_angel.jpg
 2021.01.18