Szerelmemnek

Senki más nem érint
Ahogy te érsz hozzám
A világon nincs is más
Aki ért hozzám

Te megérted a szívem és lelkem
S még azt is bennem, minek nincs értelme
Csak rám nézel, s máris tudod
Hogy a szerelmed már megint bolond

De így szeretsz bolondul, bolond szívvel
Ennél több soha nem is kéne

Senki más nem néz úgy
Ahogy te nézel rám
Beleborzong minden porcikám

Ekkora szeretetet el sem bírok
Csak eszembe jut, és máris sírok

Szemed tüzében
Elolvad mindenem
Karodba bújva
Enyém a végtelen

Melletted megnyugszik háborgó lelkem
Új értelmet nyert veled az életem

Az elején még nem sejtettem
Hogy te leszel az igaz szerelmem
Idő kellett míg rájöttem
Hogy nálad nincsen
Nagyobb kincsem

Én vagyok a világ legszerencsésebbje
Ne haragudj rám szerencsétlenre
Időbe tellett, hogy megértsem
Te vagy a legjobb, mi történhet

Hiába mondtam nemet
Jól ismerted a női nemet
Hogy ami nem, az igen lehet
Úgyis örökké a tied leszek

Nem is értem
De küzdöttél értem
Akkor még túlzottan féltem

Végül csak kifogtad azt a halat
S még azt sem bántad, hogy gyakran harap

A hónapokból lettek évek
S kettőből egy közös élet

Mai napig; ha érzem az illatod,
Tudom, hogy nálad mindig otthon vagyok

Te vagy a legjobb, mi történhetet
Ezzel zárnám e történetet;
Boldogan élünk míg tart
S ha majd a másik part
Vár ránk, találkozunk
A felhők szárnyán
A szivárványhídon túl is
Szeretni foglak úgyis…

lo.png

2023.07.09

Címkék: L, Szerelem, LoveIsLove