A segítő kártya és az áramlás

   Van egy kártyavető oldal, amit követek. Vannak napi üzenetek, nap angyala kártyák, régebben volt heti előrejelzés is, ahol 3 kártya közül lehetett választani. A döbbenetes az, hogy mennyire helyénvalóak és odavágóak voltak a lapok, amik elém kerültek. Az esetek döntő többségében egy az egybe betaláltak. Nem kellett bizonygatás, reklám, cégér, vagy bármi más, ahhoz, hogy hiteles legyen, mert egyszerűen önmagában hiteles, úgy ahogy van.tarot.png

[Ez nem a reklám helye, de ha valakit érdekel, szívesen belinkelem privátban. ]

  Lényeg lényege, hogy bár mostanában nem követem napi szinten az oldalt, ma mégis betalált egy kártya. Mi szerint elértem valahová, megvalósítottam valamit, és most eldönthetem, hogy merre szeretnék tovább menni. Új tanulási, fejlődési lehetőséget jelez a kártya. Annak lehetőségét, hogy képességeim és megszerzett tudásom birtokában megvalósíthassam azt, amit szeretnék. Gondolkozzak el azon, hogy mi az igazi életcélom. Ha megvan, dolgozzak ennek megvalósításán.

  Az érdekes az, hogy épp most kezdtem el ezeket boncolgatni magamban, mármint nem úgy hogy leültem és agyaltam mi az én életfeladatom vagy célom, hanem inkább a gyakorlati része jön elő lépten nyomon. Újra írok, majd jött az Encis találka, ami felébresztette bennem a pislákoló tüzet, hogy spiribiri témákkal foglalkozzak. Tegnap este elkezdtem gyógynövényekről olvasni, és kutakodni különféle gyógyhatású receptek, válogatások után. A hétvégén egészségesebb, Indiai vega kaját főztem. Reggelente igyekszem legalább a pranajama légzőgyakorlatokig eljutni. Szóval épp mostanában kezd kinyílni nekem és bennem ez a világ, hogy mennyi minden érdekes dolog is van a monoton mókuskerék, munka és a coach potato életforma mellett, helyett. Élvezem azt, hogy élek, hogy kiszabadulok a saját magam által ácsolt kalitkából.

   A hétvégi Netflix bámulás helyett megemeltük a fenekünket és elmentünk csavarogni. Bár nem volt tudatos, hogy hova és miképp, - sőt, ez a kálvária önmagában megérne amúgy egy misét, majd talán leírom nektek, mit szerencsétlenkedtem össze a helyválasztással. Megindultam több fronton is, és kezembe vettem az életem. Már csak annak mesterségét kellene megtanulni, hogy ez a cselekvés, érdeklődés, kíváncsiság, életöröm tovább áramoljon velem, bennem, a hétköznapokban is, és ne vonuljak vissza a mókuskerékbe, vagy a négyfal kalickájába.

  Kártyára visszatérve rá kell jöjjek, hogy tök sok minden érdekel, és tök sok mindenről tanulnék szívesen. Sokszínű és izgalmas lehetőségek egész tárháza.

  Ennek apropóján itt és most megpróbálom összeszedni mi minden érdekel;

  • gyógynövények és fűszerek s ezek jótékony hatása
  • ásványok hatása
  • természet és kirándulás
  • jóga
  • finom ételek főzése
  • meditáció
  • mantrák világa
  • sámánvilág
  • koncertek, zene (bár ez utóbbi kettőt csak résztvevőként űzném, nem tervezek rocksztár karriert)
  • társasjátékok
  • írás
  • spiribiri előadások és könyvek
  • olvasás

   S hogy ezeknek mi akadálya? Az égvilágon semmi, csak én és a falaim, mintáim, berögzüléseim. Viszont egy dolog még fontos, amit mindenképp a fentiek mellé, mögé hatalmas nagybetűvel bevésve tudatosítanom szükséges. Ezek nem kötelező feladatok! Mivel nagyon magas a felelősség és kötelesség tudatom, kontroll és munka mániám, így ha belekezdek valamibe, az könnyen átmegy Egó szülte hülyeségbe. Az, ami kikapcsolódás pihenés, élvezet és feltöltődés lenne, feladat lesz.

   Figyelnem kell arra, hogy megmaradjon az áramlás és a fenti jó dolgokat ne tegyem egyenlővé az akarással, a kellel. Follow the flow – hagyni a dolgokat lenni és áramolni velük.

flow.png

Hogy mi az életcélom? Talán épp ez, hogy élvezzem az életem, éljek tanuljak, legyek aktív részese magának az életnek. Áramoljak, ahogy az élet áramlik felém, bennem, s velem.   

2023.02.13

Címkék: Life, Kártya, Spirit, Flow, Spiri