Reggeli üzenet

Ma reggel eléggé beforgattam magam, erre ez az üzenet talált meg;
mail.jpg
Miért kínzod magad?
Nem kell szenvedned
Nem azért mentem el, hogy te szenvedj, hanem hogy az én szenvedésem véget érjen
Nem kell minden nap vagy minden percben rám gondolnod
Ne érezd magad rosszul azért mert nem teszed
Az élet megy tovább, nem áll meg
Neked is azt kell tenned
Menni tovább az úton, csinálni, amit kell
Ne felejtsd el, amiket mondtam neked
Azok az útmutatások segítenek

 Hidd el én annak örülök, ha boldog vagy
Nem annak, ha sírni látnak fentről
Szörnyű látni, hogy szenvedsz
Érezni a fájdalmadat
Nem akarom, hogy miattam sírj

Nem akarom, hogy rossz kedved legyen
Légy boldog és gondtalan
Élvezd az életet
Élvezd úgy, ahogy én sosem tettem
Élj, légy bátor
„Légy bátor, mindegy közel vagy távol
Gondold át mégegyszer légy jó ember”
Emlékszel még erre?
Hallgasd meg újra…. segít majd
Szeretlek!
És mindig szeretni foglak
Nem hagytalak el, veled vagyok
Hívj, ha kellek, s ott leszek

2023.06.15

Címkék: Anya