Kiadós hánykódásom

   Elég kiadós volt a múlt szerda. Kiadós reggeli, vagy kiadós edzés helyett, magamból adtam ki mindent.
A Valentinnapi vacsora hozadéka egy jó kis gyomorrontás lett.hasmars.png

  Idén Valentin nap közeledtével kikötöttem, hogy nem kérek sem virágot, sem csokit, sem egyéb ilyen dolgot. Inkább igyekeztünk édesség hegyek helyett egészéges dolgokat venni egymásnak. Azért egy lila tulipáncsokornak és egy hatalmas szív léggömbnek, - ami azóta is a nappaliban lóg, - nem tudtam ellenállni. Gondoltam hátha sikerül örömet szerezni majd vele. Úgy hiszem ez nem maradt el, ahogy én is meglepődtem a nekem összeállított csomag mindenféle jóság láttán.

  Késő délutánra megéheztünk, gondoltunk elugrunk az egyik közeli helyre, enni valamit. Grillezett kecskesajtot ettem salátával és steak burgonyával, desszertnek becsúszott még egy tiramissu is. Büszke voltam magamra, hogy nehéz eltelítő kaja helyett próbáltam valami könnyedebbet választani, nem is éreztem magam utána egyáltalán rosszul. Tök jól voltam…. egészen másnapig.

  Azt hiszem a kecskesajtos saláta túl merész vállalás volt. Hogy az fektette e ki a gyomrom vagy valami más, az örök kérdőjel. Nem tiszta, hogy gyomorrontás, vírus vagy pontosan mi is állhatott a dolog hátterében. Felkeltem szokásos módon, aztán a reggel nagy részét sikerült azon a bizonyos helyen tölteni, ahová még maga a király is ló és kíséret nélkül jár.

  Méregtelenítés megvolt A-tól Zs-ig, elölről, hátulról, oda vissza. Szerencsére munkakezdés idejére sikerült nagyjából magamhoz térni. A gyomrom azért nem volt az igazi.

  Munkaidő végétől volt egy kis hőemelkedésem is. A legtöbb, amit mértem 37,8 volt, bár nem éreztem lázasnak magam. Este viszont kőkemény volt, legalább óránként megébredtem, rengeteget forgolódtam, melegem volt, izzadtam, főttem. Szegény macska, aki mindig a lábamnál szokott aludni, nem értette mi történik, mire ez a nagy mocorgás. Nem volt ezzel egyedül.

   Vasárnap van, így 5 napra rá már mondhatni, hogy jól vagyok. Ma először diétás kaján; - pirítós, alma, narancs, főtt krumpli, répa, gríz, tészta stb, - kívül mással is megpróbálkoztam. Igazából ma már oda jutottam, hogy ha nem ehetek valami „normálisat” világvége lesz. Szombaton volt megtartva némi csúszásokkal a szülinapi bulim, és igyekeztem kőkeményen tartani magam, s csak ropit enni, vizet inni. Még a saját marlenka tortámból sem ettem.
   Igaz, ma már muszáj volt megkóstolnom.... 

2023.02.19

Címkék: Life, Szenvedés