IT Pub

    A Kedd esti céges Pub volt számomra idén a Campus fesztivál nulladik napja. Békeidőkben évente kétszer szokott lenni ez a szakszervezet által megrendezett esemény; közös főzőcskézés, beszélgetés, zene, tombolasorsolás stb.pub.jpg

    Egy olyan alkalom ahol a kollégák szabadon összejöhetnek, és elcseveghetnek egy doboz sör mellett. A legjobb, hogy ide külsősök is bejöhetnek, így az exkollégákkal is van lehetőség újra találkozni.
   Mondanom sem kell, hogy a covid végett elég rég volt már ilyen terítéken. Sajnos a tavaly nyárit is le kellett mondani.

  Zsolti a főszervező, már előre kérdezte, mikor bent voltam a cégnél, hogy ugye jössz este te is, mint állandó oszlopos tag? Mondtam, neki, hogy mindenképp, ki nem hagynám.
Milyen mázli, hogy épp Debrecenben voltunk a héten a Campus miatt.

   Hatkor kezdődött a buli, ahol sorra újabb és újabb ismerősök bukkantak fel. Valahogy ez a keddi nap az újratalálkozások napja lett nekem. Végre találkozhattam azokkal az kollégákkal, barátokkal, akiket legalább egy éve nem láttam.  Remek érzés volt! Sokat nevettünk, beszélgettünk, viccelődtünk együtt.
  
   Mint a rossz gyerekek suttyomba kilógtunk a mekibe kajáért Anettel és Gyuszival. Legalább 4 éve nem ültünk BMW-be Ágival - (Megjegyzem a BMW-nek nálunk egy külön története van, talán egyszer majd írok róla), - utólag is köszönet ezért a nosztalgikus élményeket ébresztő tiszteletkörért. Szégyen vagy sem, de hogy nekem sajtburger még ilyen csuda jól nem esett az biztos. Lehet csupán képzetem szüleménye, de ez a meki, ami itt van mellettünk valahogy mintha finomabb lenne, mint a többi. Mondom én, aki hosszú évekig ellenállt mindenféle mekis kísértésnek...
   Ádám és Lali patcheltek aznap este, így be kellett menniük a céghez, ahol egy kisebb Mc-kajálós, dolgózós est volt alakulóban, majdnem mi is velük mentünk, de nem szerettük volna magára hagyni Sángyó barátunkat, aki csakis miattunk jött el a rendezvényre, így inkább maradtunk, remélve, hogy a srácok is visszajönnek a munka végeztével.

  Volt itt minden, darts verseny, melegszendvicsezés, grill party, retró és mulatós zenék, de részemről a legjobb az volt, hogy együtt vagyunk. Képzeljétek végül még egy egészen új ismeretség is született az este. Teca már régi motoros a cégnél, elég sok mindent megéltünk már együtt, az ő társaságát erősítette egy arcról ismerős ám mégis ismeretlen hölgy; Laura.
   Igazából évekig kerülgettük egymást a konyhában a cégnél, de valahogy a köszönésnél tovább soha nem igazán sikerült jutnunk. Be kell valljam, én elég távolságtartónak gondoltam őt, aztán kiderült, hogy teljesen közvetlen és jófej. Nagyon sokat nevettünk együtt az est folyamán. Mikor már azt hittem itt  vége a bulinak, és ideje hazamenni, együttes erővel sikerült feldobni és emelni a hangulatot.
   Végül a szorgos dolgozó embereink is visszatértek közénk, így tudtunk még kicsit velük is beszélgetni. 

   Igazán remek kis este kerekedett ebből. Hálás köszönet jár érte a szervezőknek és a résztvevőknek egyaránt. Nagyon jó volt veletek!!!

Kép forrása: Internet

Címkék: Buli, Kollégák, Cég, IT Pub