Nőcis gondok avagy miből lesz a cserebogár

   Évente egyszer-kétszer előfordul azon ritka napok egyike, amikor is próbálok kihozni magamból egy amolyan csajos csajt. A héten, épp egy évfordulós vacsorára készültem, nosza gondoltam, itt a remek alkalom. Hiszen mégis mikor, ha nem most?  Csinizésre fel! Azzal a lendülettel nekiestem a szekrényemnek valamilyen nőiesebb szerkót keresni. Kirámoltam pár ruhát a kanapéra. Piros ruha; mit ne mondjak elég qrvás, de azért felpróbáltam a féloldalt pántos darabot, amit utána nem győztem lefelé húzogatni, lévén a combom közepéig ért. Jött a következő, áhh ez túl egyszerű, majd a harmadik - túl elegáns. Testhez simulós pánt nélküli, áhh ebben, hogy nézek ki? Oké, a kerek is egy forma, és ma már talán nem csak a pálcika vékony topmodell alkatoknak áll a világ, de akkor is, ezek a rongyok kiadják a kis pocimat, és nem lehet bennük egy tisztességeset enni sem. - Vannak ám gondok....
mitvegyekfel.JPG

    Egy idő után végképp feladtam a ruha választást, inkább elmentem tusolni. Majd hajat vasalni. Nyáron kifejezetten élvezetes tud lenni, mikor a forró vasalóval próbálsz egyenes tincseket varázsolni, pár simítás után garantáltan a gyöngyöző homlokodra tapad, a hajtömeged egy bizonyos része. Ha elköveted azt a bakit, hogy díszruhába öltözve állsz neki eme nemes műveletnek, borítékolhatóan izzadni fogsz, mint testüket áruló nénik a templomban. De kajakra! Így aztán egy száll semmibe bravúroztam a forró hajvasalóval , és a zabolátlan tincseimmel. Mire a végére értem az eleje már csatakzott, mint jobbfajta versenylovak sörénye a lóversenyen. Azzal a lényegi különbséggel, hogy ezért nem adnak díjat, és még Kincsemnek sem szólít senki, max fogadásokat lehet kötni, hogy melyik percben is kapok majdan idegbajt. Sebaj, ezt s átvészeltük, akkor most térjünk vissza az öltözethez. haj.JPG    
     Ez az amit valóban nem látsz sűrűn; - Én, amint ruha próbálgatással, cserélgetéssel, és valami magasabb sarkú cipellő keresésével múlatom az időm. Itt azért álljunk meg egy szóra, nem sok muri volt benne. Úgy hiszem mikor ezt a fajta nőcis dolgot osztogatták odafent én nem álltam sorba, vagy épp egy másik sorba állhattam.
     Kinéztem egy barátnőmtől megörökölt közepesen magas sarkú musztáng csizmát. Tudom, csizma nyáron, elég elvetemült, bele fog rohadni a lábam. Igazán szédítő leszek, és mindnekit leveszek a lábáról üde lábszagommal. De az legalább tartja a lábam, és talán még menni is tudok benne. A magas sarok valahogy nagyon nem az én világom, a tappancsom pedig kifejezetten nem lájkolja.  Ehhez kell egy harisnya is, magamra rángattam egy a fiók mélyén megbúvó testszínű darabot. Pontosabban rángattam volna, de félúton megállt a tudomány, nem elég, hogy az egyik körmöm folyamatosan beleakadt, kis híján felnyársalva az anyagot, de úgy tűnt, hogy nem elég hosszú, vagy én vagyok túl combos menyecske. Ráadásul még tapad is az anyag az emberre, mint az állat. Kb úgy néztem ki, mint aki besz@rt. Próbáltam fentebb tornázni a harisnyát, rávettem az elsőnek nézett piros rucit. Majd hamar megállapítottam, nem lesz jó, ha a ruhát lefelé, az alatta lévő nylont pedig lefelé fogom magamon rángatni. Mission Failed! 

     Ekkor már a hátam közepére nem kívántam az egészet, azt mondtam volna inkább, hogy ne is legyen több évforduló. Nem is értem hogy képesek a nők ezt nap, mint nap végigjátszani. Bár némi rutinnal gondolom jóval kevesebb kínlódás árán. Előástam a jolly joker farmer miniszoknyámat egy fekete harisnyával, ami kisebb nagyobb szenvedések árán fel is kúszott a lábamra anélkül, hogy végigszaladt volna. Öröm boldogság. Az ikreket is felöltöztettem egy fekete melltartóba. De ha már fehérnemű, kedves férfi olvasóimhoz szólnék; - csak abban az esetben követeljétek az asszonytól, barátnőtől, hogy tangát viseljen 0-24, amennyiben azt ti is kipróbáljátok, legalább egy laza 8-10 óra erejéig és meggyőződtök annak kényelmességéről ;)
change.JPG
   Már csak egy normális felső hiányzott a repertoárból, amit szerencsémre elég hamar sikerült kiválasztani. Smink; - én meg a arc festés, két külön fogalom. Ha nőtársaim látták volna, hogy mit leművelek sminkelés gyanánt, valószínűleg sírtak volna a röhögéstől. Oly sűrűn veszem elő ezeket a kencéket, hogy még magam is meglepődtem azon, hogy mi mindent rejt a kis neszeszerem. Ezt mégis mi a rák? Mikor és hol vettem??? Jó ég a tudója.
    Menjünk sorba; -Alapoz. Az meg mi? Sosem használtam max ilyen teafás "ragyalekenő cuccost", bár nem épp erre a célra szánták, de legalább nem cseszi szét az arcbőrömet, mikor ezer-egyben ilyesmire adom a fejem. Célnak megfelel. Szemöldök - ezer éve nem látott a kozmetikus, és sajnos én sem őt, így muszáj valamivel sötétíteni a szőkeségemen. Jó anyámék erre igazán odafigyelhettek volna a gyártás során, de sajnos csak folyton fakuló szőke pillákra futotta a gólyától. Tyhúúú - nah jó egy fokkal talán jobb, mint Jókernek a Batmanben. Szemkihúzás, hogy fekete legyen, és ne szürke, ne kopjon, folyjon el és ne könnyezem ki az maga a lehetlen küldetés. Jöjjön egy kis spirál, - de nem a füzet. Olyan szép összeragadt pillákat tudtam magamnak varázsolni egy szempillantás alatt, hogy az valami hihetetlen. Persze hogy 500 százalékkal dúsabbak lesznek a pilláim, hisz csomóban áll rajtuk a festék. Mi lett volna ha nem húzom le vagy 3x mielőtt használni vélem? Csuhajjaaa. Másik szemnél már okosabb voltam, előbbiről pedig meg nem győztem a felesleget papírzsepire pislogni.
    Ezen pillanatok egyikében fogalmazódott meg bennem azon önirónia, amiért lldó tutira agyon csapna - Ne kritizáld a tested alapon, - hogy ez már annyira groteszk és szerencsétlen, hogy márpedig le kell írnom a blogomban. 

     Viszont lassan, - röpke egy óra alatt, már készen is voltam. Bravó, negatív rekord, ennyit szopni készülődéssel, mikor máskor 5-10 perc alatt kész vagyok. De nem baj, legalább nézek ki valahogy. Ennek örömére mai telógirl feelinghez igazodva lőjünk pár szelfit. Pár kép után rájöttem, hogy nem s olyan rossz ez, egész jól kikupáltam magam csini-ribivé. De tényleg, sőt azt mondanám, hogy jól néztem ki. Már majdnem fel is hívtam anyukámat, hogy az általam varázsolt legelcseszetebb smink is lehet csodákra képes. És büszke lehet a kis lányára, mert néha nap elég jól ki tudja csípni magát. 
Teljesen elégedetten távoztam a lakásból! csini.JPG

     Kedvenc szomszéd nénim megjegyezte, milyen elegánsak vagyunk, khm, cuki volt én inkább mondtam volna qrvásnak a csizmát és a minit. Beszálltam az autóba életem legelső magasarkús vezetéséhez készülődvén. Ám meglepően jól ment a dolog, nem jelentett problémát a lábbeli, sőt élveztem. 
     A hatás sem maradt el. Kedves kis páromnak igencsak leesett az álla mikor meglátott ebben a szereléseben. Hatásos belépőm volt, s egy kellemes vacsorarandit töltöttünk el kettesben. 

    Végszóként; hozzám hasonló laza csajok; - néha engedjük meg hogy kijöjjön belőlünk az ízig vérig bombanő. Csajos csajok, miután szétröhögtétek magatokat smink oktatók jelentkezését várom, Srácok; - tanulság, még a leginkább begubózott mákvirág hölgyek is képesek igazi szépséges szuper szexi döggé vedleni. Csak ki kell tudni csalogatni a felszín alatt mélyen rejlő ragyogást. Tanulság nekem, kezdeti nehézségek után csak összejött a dolog :) 

Címkék: Csajos, Önirónia