Good Bye 2017 – Második felvonás

Folytatás;
      Az első fejezettel ellentétben felsorolás szerűleg folytatnám az évem élményrengetegét. Főképp azért mert ezek nagy részét már megírtam egy-egy blogbejegyzésemben;

2017.JPG

Július

      Csapatépítőn voltunk Nánáson. Volt itt minden; tesla gyorsulás, gokartozás, sörkóstolás, evés-ivás, felszabadult játszadozás a srácokkal, igazi önfeledt kikapcsolódás. Köszönet érte a főninek.

     Találka a volt osztálytársakkal, önfeledt beszélgetések, együtt sírás, nevetés, tánc és éneklés a régi barátokkal. Kivel mi történt az elmúlt évek alatt? Valamint tömérdek nosztalgia.

     Campus fesztivál; sátorozás, szórakozás, buli ezerrel.

     Orsi leánybúcsúja, s annak izgalmas feladatainak kiagyalása. Élveztem, minden percét.

     Edina és Niki barátnőm látogatása avagy Children of the Distance. Városnézés, rántott sajt evés, játék és iszogatás a nagyerdőn. Annyit mentünk, hogy még a vádlink is belesajdult.

 

Augusztus

      P!nk koncert, és Szigetelés Solya barátnőmmel. Hihetetlen élmény volt élőben is látni, és hallani őt.

     Zalaszántó - Buddhista sztupa, és az itt megélt csodák.

     Hortobágy, - madárkórház és a kedvenc hollóm, az itteni lehengerlő látványosságok mellett megtanultam ostorral csergetni.

     Közel tíz éves debreceni pályafutásom során végre eljuthattam a Déri múzeumba.

     Vettem egy shakert és régi vágyamként elkezdtem koktélokat gyártani

     Elmentünk az Esztári Lecsófesztiválra, bár a lecsónál jobban tetszett maga  fesztivál és a helyszínei

     KEXX fesztivál Böszörményben, avagy follow the flow  

     Végül, de nem utolsó sorban, beindult a Black Jane Világa Blog :)

 

Szeptember

     Szeptember elsejével kijelenthettem, hogy ide s tova 9 éve vagyok a cégnél

     Gergő, a kedvenc kollégám elhagyta a fedélzetet :(

     Kifestettük a kis szobát, fürdőt és a wc-t anyánál

     Judit nővéremmel bebarangoltuk a Sóstói Vadasparkot, megnéztük a fóka show-t, pózoltunk a cumi fával, egy feledhetetlen délutánt töltöttünk itt

     Megünnepeltük Ági szülinapját otthon és wasabiban is

 

Október

     Sikeres forgalmi vizsga! Köszönet magamnak és mindenkinek, aki segített benne

     Velence - csodálatos olasz nyaralás vagy őszülés?!

     Végre! Sikerült! Jogosítvány tulajdonos lettem. Innentől szabadon vezethetem az én Táltosomat

     A jogosítvány kézhezvétele utáni reggelen két út állt előttem vagy bemegyek dolgozni busszal vagy megragadom a kulcsom és az alkalmat s megteszem a legelső utamat autóval.

     Első távolsági út Hajdúnánásra, másnak talán semmi, de nekem mérföldkő

     Svédmasszázs tanfolyam és vizsga

     IT PUB - avagy On Call Duty és a Buli 

    

November

     November 1.jén felcsaptunk árusoknak. Úgy is fogalmazhatnánk, hogy fagyhalál a temető előtt virágot, s mécseseket árulva.

      Előző pont következményeképpen, összeszedtem egy kellemes kis megfázás és minden velejárójával együtt.

     Red Hat tréning, egy hét kiruccanás Budapesten, élményhegyekkel megspékelve. Városnézés a Krisztiánokkal, fedezd fel Budapestet túrák, Szaunázás, lazulás.

      Budapesti találkozások a legjobbakkal, Solyával, Encivel és Gergővel.

     Évvégi céges buli, avagy a yeee - year end event. Ereszd el a hajamat, engedd ki a fáradt gőzt.

     

December

     Az elmaradhatatlan Irie Maffia koncert a roncsban.

     Kenyérlángos, forraltborozás és VirÁgis őrültködés a Főtér Karácsonyi Forgatagában

     Sámán Ünnep Hajdúbagoson, ahol avatást nyert a dobom, új ismeretségeket kötöttünk, reggeltől estig kutyáztunk, és még lovakat is etettünk.

     Év végi Brains koncert a hall-ban.

     Első karácsonyfánk kiválasztása, feldíszítése és a Grincsfa építés művészetének kitanulása VirÁgitól.

      Karácsonyi családozás, ajándék osztás, evés ivás, vigadás.

     Margaret Island koncert a roncsban.

      A Sheldons felfedezése, társasjátékozás, nachos és bodza szörp.


Túlzás és mindenféle sallangok nélkül állíthatom, hogy életem egyik legjobb és legtartalmasabb éve volt a 2017-es. Köszönöm, hogy ennyi mindent megélhettem! Köszönöm mindenkinek aki a részese volt! :)