A nagyfőnök és én

   Sosem voltam vallásos ember. Gyerekként jártam hittan órákra, így ismertem a helyi papot és a tiszteletes asszonyt. Csecsemőként egy betegség miatt le kellett mondani a keresztelőmet, aztán tervben volt, hogy eljárok hittanra és lekonfirmálok, de menet közben abbahagytam és valahogy az egész a feledés homályába merült. Ilyen alapon pogánynak is nevezhetnétek akár.

    Mikor a céghez kerültem volt egy kollégám, aki akkoriban a Golgota egyház híve volt. Sokat beszélgettünk és utaztunk együtt, ő próbált megtéríteni. Még igazi csodát is megtapasztaltunk együtt, - kértünk egy égi jelet, majd a semmiből elkezdett hullani a hó. Ez mind szép és jó volt, de valahogy nem éreztem magaménak az egészet, és egy kis részem keményen tiltakozott az egész ellen. Mindig is a magam sajátos módján hittem, és ez számomra épp így volt jó.

    Amikor megnéztem a Stigmata című filmet, az nagyon nagy hatással volt rám. Számomra a film legfontosabb mondanivalója a következő;

cross.png

Isten országa bennetek van, és körülöttetek.
Nem kőből és fából épült házakban.
Hasítsd szét a fát, és én ott leszek,
Emeld fel a követ és megtalálsz."

    Ezt a hitvallást egyből a magamévá tettem, és azóta is vallom. Lényege, hogy Isten benned él, benned van, a részed, és te is az ő része vagy. Illetőleg, hogy nem kell ahhoz egyház, templom, vallás, hogy megtapasztald Istent vagy ahhoz, hogy higgy.

   Természetesen mindenki abban hisz, amiben szeretne, és olyan vallást gyakorol, amilyet jól esik. De azt hiszem lerövidítve és összefoglalva ez a pár sor az én vallásom.

    A következő alkalom életem első Reiki tanfolyama volt, amikor „újra kikerülhetetlenül találkoztam” Istennel és Jézussal [Ez a mondat így kicsit abszurd, hisz ők ott vannak mindenhol, mindenben, így bennem is, de azt hiszem értitek, hogy mire is gondolok]. A Reiki beavatás során ugyanis Jézus is ott van velünk, igazából tőle kapjuk a gyógyító erőt, ő avat be minket. Ekkor még mindig volt bennem egy halom tiltakozás és előítélet Isten felé.

    A hiba ott csúszott a gépezetbe, hogy belém éget az a sok tévképzet vele kapcsolatban. Igazából nem ismertem őt. Számomra Isten, és a Biblia egy volt a vallásokkal. A vallásokkal, mik Isten nevébe hihetetlen sok kegyetlenkedést követtek el az évezredek során. Isten nevében gyilkolni, vagy azért ölni, mert a másik egy más vallást gyakorol a lehető legnagyobb butaság a világon. Isten számára mindenki egy és egyenlő, mindannyian az ő teremtményei vagyunk, az ő részei, bennünk magunkban is él egy Isteni én, amit mi emberek képesek vagyunk teljesen elnyomni az egónkkal, a gondolkodásunkkal. Isten az egység, nem pedig a széthúzás.bennedel.png

    De mindent teljesen el lehet ferdíteni és félremagyarázni. A vallások ezt kitűnő módon képesek véghez vinni, sajnos. Nem azt mondom, hogy minden vallás rossz, nincs erről szó, hisz közösségbe fogja az embereket, bátorítja, erősíti, támogatja őket, mindenkinek hinnie kell valamiben. De sokan az egyházi vezetők közt, épp az emberek bizalmát kihasználva teljesen félreviszik az egészet. A saját önös akaratukat és érdekeiket összetévesztik Isten akaratával, és mindezt Isten nevében tolják le a hívőik torkán.

   Vallás, egyházak, papok és gyülekezetek ide vagy oda, azért az jusson eszedbe, hogy mindenkiben ott van Isten, az Isteni erő és bármikor fordulhatsz hozzá tanácsért, segítségért. Mikor lecsendesülsz és elengeded a gondolataidat, te magad is meghallhatod Isten, a teremtő, a mindenség, az univerzum – hívjuk akárhogy is, - szavát. Nem kell ezért templomba vagy a paphoz rohanni, hogy ő mondja meg neked mi a helyes. Ott legbelül mélyen, az Isteni részedben nagyon is jól tudod mindig minden pillanatban és helyzetben, hogy mit kell tenned. Az más kérdés hogy a gondolatokkal, agyalásokkal, félelmekkel ezt elnyomod, attól még ott van!

   Elmondhatom, hogy korábban teljesen félreismertem Istent. Elhittem azt, amit egyes egyházak szajkóznak; „Isten megbüntet a bűneidért. Pokolra kerülsz.” Aki hisz ebben, a vér és bosszúszomjas Istenképben, az hatalmasat téved. Az más kérdés, hogy minden, amit teszünk következményekkel jár. De a következmény sosem a kénköves pokol. Poklot igazából mi magunk teremtünk magunknak, nem pedig a Nagyfőnök. Erre vonatkozóan épp nemrég hallottam ezt; „Az igazi büntetés maga a bűn”. Lefordítva, ha valami rosszat teszünk a lelkiismeretünk maga a büntetés, az hogy tudjuk, nem helyes úton járunk, nem megfelelően cselekedtünk. 

  Időbe tellett elfogadnom és jobban megismernem Istent őt és az ő világát. Ebben akarva-akaratlan, de nagyon nagy segítségemre volt Ildó. És azok a spirituális jellegű könyvek, amiket olvastam az idők során pl.: Beszélgetések Istennel. Illetve a témába vágó filmek. Az angyal tanfolyamokról, és meditációkról már nem is beszélve. Aztán idővel fokozatosan lebomlottak bennem a falak, és már képes vagyok írni és beszélni Istenről, Jézusról, vagy Máriáról. Nem is olyan régen ezt még cikinek éreztem volna. Fejlődik az ember.

    Miután jobban megértettem a fenti dolgok működését, egész jóban lettünk  a mi mennyei atyánk fiával, Jézussal is. Sokat segít, hogy tudom számíthatok rá az életemben. jezus.jpg

    Az angyalok már akkor is közel álltak hozzám és vonzottak, amikor még semmit nem tudtam róluk. Az Ildó -féle angyalkommunikációs tanfolyam óta, képes vagyok beszélgetni velük, segítségül hívni őket, ahogy, Jézust vagy Máriát is. Néha elkap valami, és olyanná válok, mint egy csatorna. Jönnek a szavak, és le kell írnom őket, de ezek nem az én szavaim, nem az én gondolataim. Mintha fentről kapnám őket, vagy egy mélyebb belsőmből.

    Ahhoz, hogy te is beszélhess Istennel, vagy az angyalokkal nem kell különleges képesség, sőt tanfolyam sem. Igazából csak te kellesz hozzá. Nem biztos, hogy egyből kapsz választ, vagy a válaszok olyan formában érkeznek meg hozzád, ahogy azt várod. Legjobb, ha nincsenek is elvárásaid, hisz azok mindig csak csalódásokat szülnek.

   Tudd, Isten mindig velünk van, ahogy az angyalok is. Mindenkinek van egy személyes őrangyala, aki születésünk pillanatától halálunk órájáig velünk van. Bármikor fordulhatunk hozzá segítségért, tanácsért, bármivel kapcsolatban. Nem tudnak mindent megoldani helyettünk, de segíthetnek megtalálni a választ, a módot, a hogyant. Az őrangyalunknál jobban senki nem ismer minket, ő mindig velünk van, vigyáz ránk. Viszont csak akkor tud segíteni, ha megkéred rá, magától nem avatkozhat be. Kérd, és hívd bátran őt, amikor csak szükségét érzed. A válaszok olykor különféle jelekként érkeznek, ez lehet egy gondolat, egy dal, egy felírat, egy könyv cím, egy elcsípett mondat a tévében, vagy bármi hasonló.orangyal.jpg

   Az angyalok igazából egyek Istennel és az ő akaratával, így rajtuk keresztül is az Atyához jutunk.

    Sokszor Istent hibáztatjuk dolgokért. Akár a saját életünk, akár a világ dolgainak a viszonylatában. Holott körülményeinket mi magunk hozzuk létre a gondolataink, érzelmeink és cselekedeteink révén egyéni és kollektív szinten is. Igen, képesek vagyunk teremteni magunknak, és az emberek sokasága együttesen szintén képes teremteni. Sajnos nem csak jót, rosszat épp úgy. A sok egó, kapzsiság, irigység, düh, harag, féltékenység, félelem, aggódás negatív dolgokat teremt. Ezek könnyen megbetegítenek minket. Mi több, ha elegendő ember tömeg csinálja mindezeket egyszerre, azok könnyen létrehozhatnak különféle természeti katasztrófákat. Hihetetlen nem? 

     Bár mindig könnyebb Istent okolni és hibáztatni mindenért, mint önmagunkba nézni, vagy felfedezni a körülöttünk tomboló elmebajt. Egyszerűbb az Urat szidni, mintsem felvállalni, hogy a döntések, arra vonatkozóan, hogy hogyan is élünk, vagy hogyan gondolkodunk a kezünkben vannak. A választás a tiéd! A lehetőséged rá ott van minden pillanatban.
   De bármikor kérheted az égiek segítségét. Abban is, hogy jól válassz, és hogy végig tud vinni a választásod.

    Csodálatos az angyalok és Isten világa, ahogy az is csodálatos, ahogy mindez tükröződik bennünk és körülöttünk itt a Földön. Hisz Isten mindenhol és mindenben ott van! A természetben magad is könnyen megtalálhatod, talán ott a legszembetűnőbb a mindent átjáró szépség, béke, nyugalom, csend, egyensúly.

   Ha odakint jársz próbáld ki majd, hogy elcsendesedsz kicsit, hagyod a dolgokat csak úgy lenni, nem gondolkozol, csak figyelsz. Figyeled a rügyező fákat, a füvet, virágokat, bokrot, madarakat, hangyákat, csak figyelj. Ne beszélj, ne címkézz, ne agyalj, csak légy ott, légy jelen.

isten_bekeje.png
   Tapasztald meg Isten békéjét!
Hisz Isten országa bennetek és körülöttetek van! :)