Deni a fürdős csacska

     Rég írtam már a macskáról, páran hiányolták is a róla szóló bejegyzéseket. Hát jöjjön most egy Deni-s poszt.denicicc.jpg

    Deni teljesen jól van, köszöni az érdeklődést. Egyre nagyobb, már több mint három kiló. Pontos súly adatokkal nem tudunk szolgálni, a konyhamérleget ugyanis kinőtte a lelkem.

    Szép egészséges cica-mica. Bár mióta beütött a maradj otthon felszólítás több konzervet kap, mint főtt husit, és néha egy-egy marék táp is befigyel az étrendbe. Sajnos a fagyóban kell a hely a mi kajánknak, kb. csak kenyérért járunk le, amikor elfogy. De így legalább jobban díjazza a husikát a kis husikánk. Nem mondom, hogy dagi lett, pont egészséges a kis teste, de fél kézzel már nem igazán kapkodjuk fel, rendesen meg kell fogni a grabancát.

        A mi macskánk kicsit furán működik. Elvileg a cicák utálják a kávé illatát és a fokhagymát. Deni mindig bele akar mászni a kávésbögrébe, s épp a minap kapott letöltendő börtönbüntetést, azért mert belezabált a konyhapulton felejtett virslis parajba. A poén az, hogy már épp hűlt neki a répás rizses csirkemell, amikor kimegyek a konyhába és rajtakapom a zugevésen.

    Tudta, hogy rosszat csinált az ebadta, úgy menekült be a szobába, hogy alig tudtam megfogni. Szépen elbeszélgettünk arról, hogy nem esszük meg más kajáját, és a konyha tiltott terület. Majd bevarrtam a hordozóba egy rövid időre. Börtön viselt macsek.

     Ami ennél is furcsább, hogy igazi kis fürdős qrva lett. Már bocsánat a kifejezésért. Körülbelül egy hónapja rákattant a fürdőszobára; hol a mosdókagylóban, hol pedig a kádban hesszel. Alig várja, hogy megnyissuk a csapot és játszani tudjon a vízzel. Így legalább iszik is egy kicsit néha.pancsi1.jpg

    Ez az egész fürdő mánia, odáig fajult, hogy már az sem zavarja, ha vizes lesz a bundája. Nem kap sokkot tőle, megrázza magát, és sokszor önkéntelenül is odaáll a csöpögő csap alá vadászni a vízsugarat.

    Tegnap este viszont új közmondás született nálunk; Addig jár a macska a kádra, míg bele nem csúszik. Sikeresen beleszambázott, majd sietve távozott nyalogatni vizes tagjait. Próbáltam utána menni a törölközővel, de csak részleges sikereket értem el. Azt gondoltam, hogy jó időre elment a kedve a fürdőszoba közelétől is, de tévedtem. Pár perc múlva már újból a mosdóban feküdt.pancsi2.jpg

    Már várom azt a pillanatot, amikor átveszi az uralmat a vízzel teli kád felett, és kitessékel engem a fürdőből, vagy megkér, hogy mossam meg a hátát.