Őrangyalom Üzenete

     Épp Eckhart Tolle – Új Föld című könyvét hallgattam, amikor jött egy sugallat. Írnod kell. Hát billentyűzetet ragadtam, és most itt vagyok, hogy képernyőre vessem az Őrangyalom szavait;

angyalok.JPG

 Azért hívattunk, hogy átadjunk neked néhány fontos üzenetet. Igen jól érzed, ez, olyan irkálás, mint, amit Ildó szokott csinálni. Nem kell félned, nincs mitől, itt a végső ideje, annak, hogy felszámold az összes félelmedet. Tudod jól a pontos receptet, Tolle megmutatta neked, hogy kell jelen lenned, hogyan tudsz felülkerekedni a fájdalomtesten, az összes félelmen, az egódon.

     Itt és Most!

    Légy jelen!

    Légy tudatos!

    Csináld!

 Tudod jól, hogyan győzheted le az egód. Azt is megtanultad, hogy a fizikai fájdalom ellenére, ne add fel a hited, még akkor sem, ha nem hat az önkezelés.

 Lásd magadban a fejlődést! Láss, tapasztalj, érezz, élj! Ahogy a meditációban mondtuk neked! Minden adott. Örülök, hogy végre használod a tudásod, kezelj minél több embert az ismert módokon, használd a Reikit, Agykontrollt, a Szellemgyógyászatot, A Lelki okokat. Nem csak magadon, másokon is sokat segíthetsz ezek által. Benned van az erő, hatalmasabb erő van benned, mint azt képzelnéd. Ne félj! Használd! Használd jól! Az ásványok is segítségedre lesznek ebben, épp úgy, ahogy a természet, és a mozgás, vagy a dobod. Annyi eszköz és módszer van a kezedben.

HIT és Szeretet; legyen veled mindkettő, ha kifogynál belőlük, hívj minket, angyalokat!

Veled vagyunk, segítünk utadon.
Ne kételkedj többé!
Tedd, amit tenned kell.

     Bár kétségtelenül az én kezem írta, ezek mégsem az én gondolataim. Mikor legelőször irkált nekem hasonló módon Ildó, elég elképesztő volt. Mióta megcsináltam az Angyalkommunikáció nevű tanfolyamot én is képes vagyok rá, bár nem használom túl sűrűn. Az ölelj fát cikkem volt az utolsó, azzal szerintem szimplán felvállaltam, azt amit sosem tagadtam; Nem vagyok teljesen normális. De nekem tökéletes így, 30 évem alatt már megszoktam, hogy hibbant vagyok, és a környezetem is. Az hogy a fák után angyalokkal is beszélgetek, pontosabban üzennek általam talán már nem is olyan meglepő. Nah de ennyit a magyarázkodásról. Azt kaptam, hogy ezt ki kell tennem a blogomra, így hát fellebbezés nélkül megteszem!

     Csók a családnak!

Címkék: Angyal, Spirit, Őrangyal